به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان رضا نجاتی در خصوص چگونگی ادامه فعالیت اصناف، مشاغل، ادارات، بانک ها، مدارس و دانشگاه‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا بیان کرد: همه بانک های دولتی و خصوصی، دفاتر پیشخوان، دفاتر بیمه‌های بازرگانی و شعب سرپرستی آنها فردا پنجشنبه ۱۴ فروردین در خوزستان تعطیل هستند.

وی افزود: از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه شرایط و ساعت کاری بانک ها بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌های خوزستان مشخص خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص توسط این شورا انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان اضافه کرد: همچنین کلیه اصناف به استثنای خواربار فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، و مشاغلی که از طریق اتحادیه اصناف و به تشخیص سازمان صمت ضرورت فعالیت داشته باشند منع فعالیت دارند.

نجاتی ادامه داد: عوامل خدماتی و عملیاتی همچون شهرداریها، ادارات برق، آب، آتش‌نشانی، اورژانس مراکز بیمارستانی و درمانی همچنان برابر روال معمول ادامه کار می‌دهند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان افزود: ادارات در خوزستان نیز تا ۲۰ فروردین با کاهش کارکنان حاضر در محل کار به ۲۰ درصد و دادن مرخصی بدون احتساب در سابقه و دورکاری به سایر کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: از مردم خوزستان بابت همراهی خوب در ۲ روز اخیر قدردانی می‌شود و انتظار داریم همچنان این همراهی ادامه داشته باشد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.