به گزارش روز جمعه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی با اشاره به دستور رییس کل دادگستری استان مبنی بر نظارت بر نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان اظهار داشت: کیفیتنحوه اجرای این طرح در ستاد استانی کرونا به تصویب رسیده و عوامل اجرایی و انتظامی مکلف به ممانعت از ورود افراد غیر بومی به استان و جلوگیری از خروج افراد بومی شدند.

وی اضافه کرد: به همین منظور رییس کل دادگستری استان برای نظارت دقیق و بیشتر بر اجرای این طرح به کلیه روسای دادگستری و دادستان ها دستور داده به صورت تصادفی و اعلام نشده در محل های اجرای طرح حاضر شده و ضمن بازدیدمیدانی در جریان نحوه اجرای طرح قرار گیرند.

مددی گفت: این دستور به کلیه مدیران قضایی ابلاغ شده و گزارش این بازدیدها به دادستان مرکز استان ارسال می شود تا پس از انعکاس به ریاست کل دادگستری استان، تصمیمات لازم اخذ شود.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تاکنون ۲ هزارو ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت ۱۱۵ بیمار قطعی کرونا و ۶۹ بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون ۴۸۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۹۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.