به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوار پور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با ویروس کرونا کار بسیار سختی است چرا که این ویروس مانند یک جنگ تمام عیار همه دنیا را فرا گرفته و لازم است که همه دستگاه‌ها با امکاناتشان تلاش کنند تا کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند بتوانند به خوبی فعالیت کنند.

وی افزود: بسیج، سپاه و نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاه‌ها برنامه‌های مختلفی تدوین و اجرا کردند، همچنین امکانات خود را بسیج کردند و با دستگاه مختلف برنامه‌های مشترکی را انجام دادیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان با بیان اینکه شرکت نفت نیز امکاناتی را در این راستا ارائه کرده است، عنوان کرد: سوله ورزشی در حوزه شهید تندگویان تبدیل به نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی شده که این دومین نقاهتگاه در مرکز استان است.

سردار شاهوار پور بیان کرد: یک نقاهتگاه دیگر در استان برنامه‌ریزی شده که ظرفیت این نقاهتگاه‌ها را به ۳۰۰ برسانیم و در شهرستان‌های استان نیز بیش از ۵۰۰ تخت پیش‌بینی شده و آماده بهره‌برداری هستند.

فرمانده سپاه استان خوزستان عنوان کرد: امید می‌رود با اجرای این برنامه‌ها و کمک مردم شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در کشور باشیم.

شاهوار پور تصریح کرد: روز طبیعت یک سنت دیرینه برای حضور مردم در تفرجگاه‌ها است اما با توجه به شرایط مردم باید یک عملیات معکوس انجام دهند چرا که بخش عمده‌ای از مردم اصول و قانون را رعایت می‌کنند و بخشی دیگر موضوع را خیلی جدی نگرفتند به همین دلیل یک سری محدودیت‌ها برای این روز تصویب و اجرا شده است.

فرمانده سپاه استان خوزستان عنوان کرد: این طرح با محوریت نیروی انتظامی استان و در موارد نیاز نیروهای ما نیز با آنها همکاری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1396235
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.