سید موسی خادمی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای طرح اجرایی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایستگاه های سنجش سلامت در ۳۰ نقطه استان فعال شدند و سنجش ۵۲ هزار و ۳۶۶ نفر با ۱۶ هزار و ۸۸۱ خودرو توسط نیروهای بهداشت و درمان و هلال احمر استان انجام شده که از این مجموع ۳۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا  به مراکز درمانی استان هدایت شدند.

وی اظهار داشت: همچنین ۲۱ ایستگاه  برای ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر شده  که در این راستا از ورود ۲ هزار خودرو با پلاک غیر بومی به استان و خروج ۴۵۲ خودرو با پلاک بومی از استان جلوگیری شد.

خادمی ادامه داد: همچنین به منظور اجرای این طرح ۲۱۰ خودرو اعمال قانون و جریمه شدند و تردد در سطح جاده های استان ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

استاندار لرستان گفت: در این مدت گشت های تلفیقی استان با حضور نیروهای تعزیرات، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و سازمان صمت برای کنترل بازار از ۴۳ هزار و ۸۳۷ واحد تجاری بازدید شد و ۲ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۲۶۵ واحد صنفی متخلف اخطاریه دریافت کردند و از یک هزار و ۱۰۰ واحد تجاری متخلف نیز تعهد کتبی اخذ شده است.

استاندار لرستان گفت: با اجرای طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مصرف بنزین، نفت، گاز و سی ان جی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.