اسماعیل قدیریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جبهه جهادی صابرین کار خود را از سال ۸۸ شروع کرده و فعالیت‌های جهادی را ابتدا در اندیمشک انجام می‌دادیم؛ بعدها به تناسب نیاز فعالیت‌های مختلفی را در روستاهای شهرستان‌های هم‌جوار از جمله دزفول و شوش انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای جهادی این گروه شامل فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی می‌شود، افزود: زمان وقوع سیل نیز علاوه بر خدمات‌رسانی در استان خوزستان، بخشی از نیروها به شهرستان پل‌دختر استان لرستان اعزام شدند.

مسئول جبهه جهادی صابرین اندیمشک با اشاره به اعلام آمادگی برای همکاری در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها، عنوان کرد: در حال حاضر ویروس کرونا در تمام جهان همه‌گیر شده و راهی به غیر از مبارزه نداریم؛ نیروهای جهادی همیشه آماده مبارزه در میدان نبرد هستند و تفاوتی ندارد که جنگ با تفنگ، سایبری و یا حتی این ویروس منحوس کرونا باشد.

قدیریان تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و سلامت، تولید محتوای فضای مجازی برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، ضدعفونی معابر، محلات، بازار، مساجد، اماکن عمومی و مذهبی با تعیین جدول زمان‌بندی نوبتی برای هر کدام و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی از جمله اقدامات انجام شده طی چند وقت اخیر است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تعریف و با ورود به کار میدانی آن را عملیاتی کردیم، گفت: یک گروه ۳۰ نفره در سه شیفت فعالیت دارند و در حال راه‌اندازی خط تولید ماسک برای توزیع رایگان در مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم و کم برخوردار هستیم.

مسئول جبهه جهادی صابرین اندیمشک در پایان گفت: در حال رایزنی هستیم تا تشکل‌ها و گروه‌های جهادی با یک هم‌افزایی گسترده اقدامات لازم را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا به شکل منسجم در سطح شهرستان انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.