به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر سید محسن حسینی گوشه متخصص داندانپزشکی در خصوص این اقدام خداپسندانه دندانپزشکان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکنون که کشور و استان ما در شرایطی قرار دارد که بدون همراهی و کنار هم بودن نمی توان به سلامت از این شرایط گذشت همه ما باید در کنار همدیگر به ویژه در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی که شبانه روز در حال خدمات رسانی به مردم هستند باشیم.

وی افزود: با مبلغ تهیه شده ۸۱۴ بسته دستکش لاتکس، ۳۸۶ محلول ضدعفونی،۵۵۰ دست لباس حفاظت شخصی ویژه کادردرمان و ۱۳۵ بسته ماسک خریداری و پس از هماهنگی با ریاست و مدیرامور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بیمارستان های رازی، گلستان و ابوذر اهواز و بیمارستان سینا در شهرستان کارون اهدا شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بر اساس این گزارش سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در روز ۲۵ اسفندماه اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۲۵۳ نفر رسید که ۳۳ نفر از آنها فوت کردند.

در حال حاضر بیمارستان رازی اهواز به عنوان معین بیماران کرونا در نظر گرفته است و در صورت نیاز بیمارستان های دیگر به عنوان پشتیبان فعال می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.