رضا سفاری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ضدعفونی نقاط عمومی و پر تردد سه بندر آبادان، اروندکنار و چوئبده ، اسکله‌ها ، سالن مسافری بندر آبادان و درب‌های ورود و خروج این سه بندر به صورت مستمر درحال انجام است .

وی افزود: علاوه بر این اقدامات ، چاپ و نصب بنر هشدار در محیط باز و اداری بنادر آبادان، تهیه و توزیع بروشور آموزشی مقابله با انتشار ویروس کرونا  از دیگر  برنامه های مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان در شرایط فعلی است.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه در این راستا علاوه بر گندزدایی اقلام بهداشتی از جمله ژل ضد عفونی کننده ، دستکش و ماسک تهیه و بین کارکنان توزیع شده است گفت: این روند فعالیت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت جدی در حال انجام است و تا زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  ۱۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تاکنون ۱۰بیمار مبتلا به ویروس کرونا کووید ۱۹ در شهرستان آبادان شناسایی شده است.

با شناسایی ۱۵ بیمار جدید در خوزستان ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدای اپیدمی تا روز جمعه در این استان به ۱۷۳ نفر رسیده که ۷۹ نفر بهبود یافته، ۳۰ نفر فوت کرده و ۶۴ بیمار در مراکز درمانی منتخب استان بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.