محمدرضا مطوری سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد ۴۷ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن احداث و ۵۳ واحد نیز که نیاز به تعمیر جزئی یا کلی داشتند از سوی کمیته امداد بهسازی شدند که ۱۴ واحد از منازل احداثی متعلق به خانواده‌های ایتام تحت‌پوشش است.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های نیکوکاران و موسسه‌های خیریه امام علی(ع)خرمشهر، اشرف الانبیا و آل یاسین تهران برای تعمیر و ساخت این واحدهای مسکونی اظهار داشت:منازل مددجویان با اعتبارات اختصاصی کمیته امداد و خیرین و موسسات خیریه احداث یا تعمیر شدند.

جذب ۴۰۰درصدی اعتبارات اشتغال پایدار روستایی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اروندکنار گفت:در سال رونق تولید ۱۲۰ طرح اشتغالزا و تولیدی با ارزش ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای مددجویان اروندکنار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ۷۰ طرح اشتغالزای کوچک خانگی نیز با حمایت‌های خیرین برای تعدادی از خانوادهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی راه اندازی شد.

مطوری گسترش فرهنگ کار و کاهش بیکاری به منظور توانمندسازی محرومان را یکی از سیاست های اصلی کمیته امداد دانست و افزود: این طرح‌ها می‎‌تواند انگیزه مددجویان را به اجرای طرح های اشتغالزا تقویت کنند.

یکهزار و ۲۵۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی اروندکنار می باشند.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان و روبه روی شهر فاو عراق و در حاشیه اروندرود قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.