به گزارش ایرنا با اعلام فدراسیون فوتبال، به دنبال شکایت محمدعلی فتحی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

تیم استقلال خوزستان که سابقه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد اکنون با  امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان تعطیل شد

علیمراد سالاری مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: سلامتی بازیکنان، کادر فنی و دیگر دست اندرکاران تیم در این شرایط که ویروس کرونا شایع شده برای ما مهم است و به همین دلیل تمرینات تیم را تا بیست و پنجم اسفند ۹۸ تعطیل کردیم.

وی افزود: خوشبختانه در چند هفته اخیر بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و به لحاظ نتیجه گیری عملکرد خوبی داشتیم. امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم بازی های بهتری ارائه داده و دل هواداران را شاد کنیم.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم هوادارانمان همچون دیدارهای قبل از ما حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان تمامی مسابقات ورزشی تا فروردین ماه سال ۹۹ به حالت تعلیق درآمد و از این رو تمرینات بسیاری از تیم هشای ورزشی تعطیل و بازیکنان در استراحت به سر می برند.

تا ظهر روز یکشنبه تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان ۶۹ نفر ثبت شده است که ۱۶ نفر از آنها فوت شده اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به پنج هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.