این کتاب ۱۴۷ صفحه‌ای در قطع رقعی در سه فصل  چاپ و با شمارگان یکهزار نسخه از سوی انتشارات «پرپروک» خمین روانه بازار کتاب شده است.
 فصل اول این کتاب «آشنایی با قوانین مرتبط با مالیات بر حقوق»، «جدول معافیت مالیات بر درآمد حقوق»، «نمونه محاسبات مالیات بر درآمد بر حقوق» و «بخشنامه معافیت مالیات بر درآمد حقوق» را  توضیح می‌دهد.
«راهنمایی تهیه فایل آفلاین نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق»، «مراحل نصب نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق»، «نحوه تعریف کارفرما»، «نحوه تعریف کارکنان»، «نحوه انتقال اطلاعات از نرم افزار قدیم»، «نحوه تهیه و تکمیل جداول لیست حقوق و دستمزد» و «نحوه تهیه فایل خروجی» بخش‌های مختلف فصل دوم کتاب است.
فصل سوم کتاب «راهنمایی تهیه فایل آنلاین و نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق»، «فرآیند کار در سایت مالیات بر درآمد حقوق»، «نحوه ورود به سامانه مالیات بر درآمد حقوق»، «خطاهای احتمالی»، «نحوه ایجاد فهرست حقوق جدید»، «تبصره ماده ۸۶» و «تعریف حقوق بگیر جدید» را بیان کرده است.
نویسنده در مقدمه کتاب مالیات بر حقوق و دستمزد را یکی از مهمترین پایه‌های مالیاتی بیان کرده و ادامه داده است: «این پایه مالیاتی از آن جهت اهمیت دارد که مالیات بر درآمد، یک جریان مالیاتی است و در طول مدت زمان ادامه داد، بنابراین یکی از درآمدهای مستمر دولت به حساب می‌آید که می‌توان بری آن برنامه ریزی کرد.»
در پایان کتاب اقلام مشمول بیمه و مالیات برای تهیه لیست حقوق و دستمزد با ۷۹ عنوان چاپ شده است.  
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و بیش از ۸۰ نفر در این شهرستان کتابهایی در موضوعات ادبیات، حقوق، تاریخ و روان‌شناسی چاپ کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.