به گزارش ایرنا سعید حاجیان روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان به ضدعفونی کردن روزانه خیابان‌های شادگان از سوی شهردای به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: شهرستان شادگان با کمبود ماسک و الکل مواجه است که نیاز است دانشکده علوم پزشکی آبادان برای تامین این اقلام ضروری برای ضدعفونی اقدام لازم را انجام دهد.

وی افزود: همه دستگاه‌های شهرستان امکانات خود را برای اعمال سیاست های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی علیه بیماری کرونا بسیج کرده‌اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز از شناسایی چهار بیمار مشکوک به کرونا در شادگان خبر داد و گفت: این افراد  تحت درمان قرار دارند.

شکرالله سلمانزاده افزود:آزمایش یک بیمار شادگانی به ویروس کرونا کووید ۱۹ مثبت اعلام شد که این بیمار اکنون برای ادامه درمان به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام شده و تحت درمان می باشد و چهار بیمار شادگان مشکوک به ویروس کرونا در صورت مثبت بودن آزمایشات به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل خواهند شد.

وی افزود:بیش از ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی و تحت مراقبت قرار دارند.

سلمان‌زاده افزود: تست اولیه ۶ بیمار به ویروس کرونا کووید ۱۹ مثبت اعلام شد و یکی از آنها فوت کرد. مراقبت درمانی از پنج بیمار دیگر در بیمارستان طالقانی آبادان در حال انجام است. 

بیمارستان طالقانی برای بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در آبادان در نظر گرفته شده است.

 ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.