معاون غذا و داروی دانشگله علوم پزشکی دزفول روز سه شنبه در این باره گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه، چندین هزار لیتر الکل ۷۰ درجه جهت ساخت محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست‌ها و نیز ضدعفونی کردن بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی دزفول تهیه و به صورت رایگان توزیع شد.
داود سلمانپور افزود: در یک حرکت جهادی محلول ضدعفونی کننده با پایه الکل ۷۰ درجه در آزمایشگاه کنترل کیفی با همکاری مدیریت غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی این معاونت با امکانات موجود بر اساس فرمول سازمان بهداشت جهانی WHO تهیه شد.

وی گفت: در توزیع این محصول تولیدی، مراکز درمانی و معاونت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس در اولویت قرار گرفتند. 

معاون غذا و دارو افزود:مابقی بطری‌های ۲۰ لیتری حاوی الکل ۷۰ درجه جهت ضدعفونی کردن بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شهرستان های دزفول، شوش و گتوند به صورت رایگان توزیع شد.

 سلمانپور ضمن تشکر از این حرکت انقلابی رزمندگان مدافع سلامت در دزفول گفت:با تلاش های این معاونت بزودی با تغییر خط تولید یک شرکت تولیدی در دزفول محلول ضدعفونی کننده مورد نیاز شمال استان خوزستان تأمین خواهد شد.

در حال حاضر ۱۴ نفر به علت مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری شده اند. 

تست کرونای چهار نفر از این بیماران مثبت و تست ۶ نفر منفی شده است. 

یک مرد ۸۱ ساله  نیز با تایید ابتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول جان باخت .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.