کرونا کارت های بازرگانان خوزستان را تمدید کرد

اهواز- ایرنا- دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: به منظور کاهش تردد فعالان اقتصادی، کارت‌های بازرگانان فعال بخش خصوصی خوزستان که در اسفند ماه منقضی می شوند یکماه به صورت اتوماتیک تمدید می شوند.

شهلا عموری چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این اقدام با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است، اظهارداشت: تمدید خودکار کارت های بازرگانی به صورت سراسری و با هدف رعایت موارد بهداشتی است که این امروز نیز در اتاق های بازرگانی استان اجرایی شد

کرونا به خوزستان رسید

اهواز- ایرنا- دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: به منظور کاهش تردد فعالان اقتصادی، کارت‌های بازرگانان فعال بخش خصوصی خوزستان که در اسفند ماه منقضی می شوند یکماه به صورت اتوماتیک تمدید می شوند.

شهلا عموری چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این اقدام با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است، اظهارداشت: تمدید خودکار کارت های بازرگانی به صورت سراسری و با هدف رعایت موارد بهداشتی است که این امروز نیز در اتاق های بازرگانی استان اجرایی شد.

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از آخرین وضعیت کرونا در اهواز

گزارشهای میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است بیمارستان‌های اهواز از جمله رازی و آریا به دلیل مشاهده موارد مشکوک از کرونا در حالت قرنطینه قرار گرفته اند.

بر پایه این گزارش مسئولان بیمارستان رازی اهواز در روز چهارشنبه تنها به افراد بیمار اجازه ورود می دادند و از ورود سایر افراد حتی همراهان آنان به داخل بیمارستان جلوگیری می کنند.بخشی از بیمارستان رازی اهواز مختص بیماران کرونایی است.

راه اندازی ۲ خط تولید ژل و محلول ضد عفونی کننده در اهواز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: مجوز ۲ خط تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در اهواز صادر شد که خط تولید محلول ضدعفونی کننده روز چهارشنبه وارد مدار شد و خط ژل ضد عفونی کننده پنجشنبه هشتم اسفند آغاز به کار می‌کند.

لزوم تقویت سیستم ایمنی برای مقابله با کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به راه‌های مقابله با ویروس کرونا گفت: تقویت سیستم ایمنی بدن راه مقابله با کرونا است.

شاپور مسعودی‌فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کاهش استرس و فشار روانی را موجب تقویت سیستم ایمنی بدن دانست و افزود: باید امید به موفقیت و غلبه بر ویروس کرونا در جامعه گسترش یابد.

تعطیلی خوابگاههای دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه به‌ منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، از پنجشنبه هشتم اسفند تعطیل است.

برخورد شدید با سودجویان از شرایط کرونا ویروس در خوزستان

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خوزستان گفت: برخورد سریع و شدید با سودجویان که از شرایط ایجاد شده بر اثر کرونا ویروس سوء‌استفاده می‌کنند از سوی دستگاه‌های نظارتی باید انجام شود.

به گزارش ایرنا سید نوراله حسن زاده روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری این استان بیان کرد: متاسفانه برخی افراد در شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا، با احتکار و یا افزایش قیمت محصولات بهداشتی شرایط را برای مردم سخت تر می‌کنند به همین منظور از دستگاه‌های نظارتی خواستار نظارت هر چه بیشتر بر بازار و داروخانه ها هستیم.

بستری شدن بیماران مشکوک به کرونا در دزفول

دزفول- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: سه بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول بستری شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.