به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت:برخی اقدامات نادرست از جمله خرید و فروش رای از سوی برخی افراد و نامزدهای انتخاباتی صورت می‌گیرد  که این اقدام خیانت به کشور است.

وی با بیان اینکه مردم فریب پول‌های کثیف را نخواهند خورد گفت: رای مردم ضامن امنیت و اقتدار کشور است و بسیاری از مشکلات و معضلات کشور با رای درست و آگاهانه برطرف می‌ شود.

امام جمعه خرمشهر صندوق‌های اخذ رای را امانت مردم دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری صندوق‌های رای امانت هستند و ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات را در بین کشورهای جهان برگزار می‌کند.

حجت الاسلام عادل‌پورافزود: نامزدهای انتخاباتی و هواداران باید بدانند که امروز روز رقابت است و فردا روز رفاقت و باید بعد از انتخابات برادری و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند.

وی راه‌اندازی کاروان‌ شادی پس از اعلام نتایج را غیر اصولی، توهین و تحقیر دیگر نامزدها دانست و گفت: هواداران و نامزد برنده انتخابات از راه‌انداری کاروان شادی خوداری کنند.

وی در ادامه گفت: نامزدهایی که در این انتخابات موفق نشدند باید نماینده منتخب مردم را در اجرای برنامه‌ها یاری کنند.

حجت الاسلام عادلپور گفت: تا زمان افتتاح مجلس یازدهم ۱۰۰ روز مانده است لذا نماینده منتخب مردم باید در این مدت با مطالعه و تحقیق برای رفع موانع، مشکلات شهرستان با نخبگان گفت و گو کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از ساعت هشت صبح جمعه آغاز شده همچنان در سراسر کشور ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.