به‌گزارش ایرنا از روابط عمومی و ارتباطات شرکت کشت وصنعت نیشکر کارون، مدیرعامل این شرکت گفت:  امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه این شرکت برای دومین سال متوالی در همایش صنعت سبز به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شد.
عبدالمجید میرزاپور افزود: این واحد صنعتی با اقدامات مناسب زیست محیطی با هماهنگی و تعامل اداره H.S.E.E این شرکت و اداره محیط زیست شهرستان شوشتر در این سالها، گام به گام از فهرست شرکت‌های آلاینده محیط زیست خارج و در دومین سال متوالی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور حائز دریافت لوح تقدیر و تندیس برتر واحد سبز نمونه شد.

وی اظهارداشت: علاوه بر اقدامات محیط زیستی که شامل برداشت بیش از ۴۰ درصد محصول به صورت سبز درو، ممانعت از رها کردن باگاس در محیط زیست و استفاده از این فرآورده جهت کود کمپوست و مصرف سوخت کوره‌های بخار می‌شود، با پیشنهاد مدیریت شرکت، سایت نگهداری، پرورش و تکثیر حیوانات در حال انقراض منطقه شامل گوزن، آهو، بزکوهی و خرگوش نیز ایجاد و بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون افزود: در آینده شاهد گسترش این سایت خواهیم بود و تلاش می‌کنیم ظرفیت بالقوه گردشگری منطقه جغرافیایی این مجتمع عظیم صنعتی بالفعل شود.

وی گفت: لازم است از همکاری و تلاش اداره محیط زیست شوشتر و استان خوزستان و رییس اداره HSEE و همکاران او در کسب این رتبه تشکر و قدردانی کرد.
شرکت کشت وصنعت کارون بعنوان بزرگترین مجتمع تولید شکر کشور و خاورمیانه در شمال استان خوزستان و در مجاورت شهرستان‌های شوشتر، گتوند و دزفول قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.