به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری ، محمود زمانی قمی در بازدید از کارخانه فولاد آلیاژی ایران در یزد، در جمع مدیران این واحد صنعتی و تولیدی افزود: خوشحال هستم، در نخستین روز کاری خود در استان از یکی بخش های پر افتخار صنعتی ایران بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت های آن آشنا شد.
وی با بیان اینکه این واحد از غنای فنی و مهندسی بالایی برخوردار است و فعالیت بسیاری از واحدهای صنعتی نیز به آن وابسته است ، بیان کرد: در واقع نقش این واحد تولیدی در رونق اقتصاد ملی ، غیر قابل انکار است و با توجه به چنین جایگاهی، باید تمام مسئولان در ارتباط با رفع مسائل و مشکلات احتمالی آن حساس باشند.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی هم سودآور است و به دیگر صنایع کشور سرویس دهی مناسبی دارد و از این جهت نگرانی احساس نمی شود.
زمانی قمی تصریح کرد: این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تمام دست اندرکاران و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی استان احساس کنند که مجموعه دولت و تیم اقتصادی آن، مشکلات و مسائلشان را درک و برای رفع آن، با جدیت اقدام کنند.
وی با قدردانی از نقش آفرینی و تلاش کارگران، مهندسان و نیروهای این واحد صنعتی و تمام واحدهای استان یادآور شد: هدف از این بازدید اعلام همراهی در رفع مشکل واحدهای موجود در کنار مدیران این مجموعه، تلاش و جدیت لازم برای رفع مشکل و مسائل آن و نیز آمادگی برای همکاری در جلب نظر و جذب سرمایه گذاری های جدید است.
استاندار یزد با قدردانی از تلاش استانداران پیشین به ویژه سیدمحمد میرمحمدی اظهار امیدواری کرد تا مسیر پیشرفت و بالندگی در استان تداوم یابد.
شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه است که در سال 1378 به بهره برداری رسید.
محصولات این شرکت در صنایع هوافضا، نفت و پتروشیمی ، نیروگاه ها، ابزارسازی ، لوازم پزشکی و جراحی، خودروسازی ، ماشین سازی و سایر صنایع ویژه کاربرد دارد.
1968*2047* خبرنگار : محمودرضا رحمانی** انتشار دهنده: عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.