به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: فردی که به عنوان منتخب مردم به مجلس می‌رود ابتدا باید ساختار نظارتی مجلس را اصلاح کند.

وی با بیان اینکه مجلس باید نظارت درونی داشته باشد، گفت: نمایندگان دوره‌های مختلف ساختار درستی را در زمینه مالیات، بیمه و بانک‌ها مشخص نکرده‌اند که باید به این موضوعات رسیدگی شود.

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارداشت: مرکز تحقیقاتی سلطنتی انگلیس که به آمریکا خط می‌دهد یک میز درمورد ایران دارد که تلاش آن مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و درنهایت متزلزل کردن پایه دموکراسی ایران است.

وی با انتقاد از تخریب نامزدها با وجود تایید صلاحیت‌ها از سوس شورای نگهبان افزود: مقام معظم رهبری هرگاه احساس می‌کند فردی دارد از قطار انقلاب پیاده می‌شود تمام تلاش خود را برای حفظ او بکار می‌گیرد لذا ما هم باید از افراد حمایت کنیم و نگذاریم از قطار انقلاب و ولایت پیاده شوند.

حجت الاسلام خسروپناه از طرفداران نامزدها خواست به جای تخریب یکدیگر برنامه‌های خود را ارایه دهند و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مردم باید برای پیگیری بهتر امور باید نمایندگانی انقلابی، شجاع و کارآمد انتخاب کنند.

وی با تاکید بر لزوم رقابت سالم در جریان انتخابات و رفاقت بعد از آن افزود: منتخب مردم هرکس باشد باید حمایت و پشتیبانی شود.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به مشکلات مالیاتی در کشور گفت: کارمندان، معلمان و کارگران با حداقل حقوق باید مالیات پرداخت کنند ولی پزشکان، وکلا و واردکنندگان با درآمدهای کلان، مالیات نمی‌دهند که نشان از ضعف ساختار مالیاتی کشور است.

وی خواستار اصلاح ساختارهای موثر در اشتغالزایی شد و افزود: برخی نا امنی‌ها با وجود تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و دادستانی هنوز وجود دارد.

حجت الاسلام خسروپناه رکود در آموزش و پرورش دزفول را از مشکلات این شهرستان دانست و گفت: دانش آموزان دزفول در گذشته رتبه‌های برتر کشوری را داشتند ولی افت شدیدی داشته‌اند.

وی با انتقاد از وضعیت ورزش شهرستان دزفول افزود: جوانان ورزشکار ما مشکل دارند و باید برای شرکت در مسابقات از جیب خود هزینه کنند.

امام جمعه موقت دزفول بیان کرد: زمین‌های کشاورزی شهرستان در حال تکه تکه شدن هستند و در تابستان رودخانه دز مشکلات فرهنگی زیادی دارد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد تفرقه قومیتی در شهرستان اظهارداشت: باید به جای تفرقه افکنی، برای جوانان اشتغال ایجاد شود.

حجت الاسلام خسروپناه یکی از امتیازات این دوره انتخابات را وجود نامزدهایی از تمام سلایق دانست و افزود: وحدت برای رفع مشکلات ضروری است.

وی افزود: درد کشور ما اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست بلکه اشتغال، رفع مشکلات و دینداری جوانان است.

امام جمعه موقت دزفول با تقدیر از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور باشکوه مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

سردار سلیمانی همواره بر ولایتمداری تاکید داشت

حجت الاسلام خسروپناه با تبیین شخصیت و مکتب سردار سلیمانی بیان کرد: وصیت نامه این شهید بسیار پرمحتوا بوده و در آن بر ولایتمداری تاکید زیادی شده است.

وی با تاکید بر لزوم مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری افزود: حاج قاسم سلیمانی می‌گوید مقام معظم رهبری مظلوم است.

امام جمعه موقت دزفول انس با شهدا را جزو مکتب سردار سلیمانی دانست و به نقل از این شهید والامقام گفت: امروز قرارگاه حسین بن علی(ع) ایران است و اگر دشمن جمهوری اسلامی را از بین ببرد دیگر حرمی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: سردار سلیمانی همواره به شهر خودش کرمان توجه داشت و به مستمندان شخصا رسیدگی می‌کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.