بهروز نصیری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان مدارس غیردولتی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری که با حضور کارشناس مسئول اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری در تالار هم اندیشی وحدت منطقه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران در جذب نیرو دقت کرده و افرادی را که از صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای برخوردار هستند را جذب کنند.

وی اضافه کرد: رعایت نکات مربوط به آئین نامه‌های اجرایی در مدارس غیر دولتی به نفع این نوع مدارس و نظام آموزشی خواهد بود.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تشکیل انجمن صنفی برای آموزشگاه‌های زبان، علمی و تقویتی را ضروری خواند و افزود: تشکیل انجمن صنفی برای آموزشگاه‌های زبان، علمی و تقویتی مانند سایر انجمن صنفی‌های فعال در سطح تهران می تواند در این حوزه راهگشا باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وضع قوانین در راستای دفاع از حقوق موسسان در پرداخت بیمه و مالیات است تا این انجمن‌ها نیز از حمایت مالی دولت برخوردار شوند.

نصیری عنوان کرد: مدارس غیردولتی در تعیین نیروهای خود باید توجه ویژه ای داشته باشند تا افراد فاقد صلاح در این آموزشگاه ها جذب نشوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال اجرای بخشنامه‌ها و تعامل با آموزشگاه‌های غیردولتی است، گفت: استفاده از نیروهای غیر همجنس در مدارس غیر دولتی ممنوع بوده و نباید از این روش بهره گرفت.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش های کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

حدود ۳۸ هزار دانش آموز در ۱۴۰ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.