به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات هندبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور بزرگداشت ایام الله دهه فجر و پاسداشت مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به مدت ۴ روز در سالن شهدای شرکت گاز خوزستان در اهواز برگزار شد

تیم‌های ریف اصفهان و شقایق دشت بوشهر با کسب مقام‌های اول و دوم جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کردند.

تیم بهمن بهبهان نیز پس از تیم‌های ریف اصفهان، شقایق دشت بوشهر و شیشه بلور کاوه فیروزآباد چهارم شد.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون هندبال کشور با تقدیر از میزبانی هیئت خوزستان گفت: تمامی شرایط میزبانی به خوبی مهیا شده بود و تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات از حضور در اهواز رضایت داشتند.

الهام سلوکی با بیان اینکه مسابقات از نظر «فنی» از کیفیت بالایی برخوردار بوده است، بیان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله خود را برای این مسابقات بسیار خوب آماده کرده بودند.

وی در خصوص احتمال صعود تیم‌های شیشه بلور کاوه فیروزآباد و بهمن بهبهان به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، گفت: پنجم اسفند فصل جاری لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور به پایان می‌رسد و پس از این مسابقات هیئت رئیس فدراسیون در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون هندبال کشور به انصراف ۲ تیم از لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در صورت قطعی شدن این موضوع تیم‌های شیشه بلور کاوه فیروزآباد و بهمن بهبهان می‌توانند به حضور در لیگ برتر امیدوار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نهایی مسابقات هندبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور، ۸ تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.