سروش کجباف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ یک بانوان کشور بزرگداشت دهه فجر و پاسداشت مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور هشت تیم برتر کشور در اهواز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این رقابت ها از روز ۱۸ بهمن آغاز و به مدت چهار روز ادامه دارد افزود: بهمن بهبهان، ریف اصفهان، شیشه و بلور کاوه فیروزآباد فارس، شقایق دشت بوشهر، هیات هندبال کردستان، هیات هندبال ملایر همدان، آتریسا تهران و شورای شهرداری قزوین تیم های شرکت کننده در این مسابقات هستند که در نهایت ۲ تیم به لیگ برتر صعود می کنند.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: در روز سوم این رقابت ها تیم بهمن بهبهان در مصاف با تیم هیات هندبال قزوین با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به برتری رسید و دیدار تیم های هیات هندبال کردستان و شقایق دشت بوشهر با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ به سود نماینده کردستان به پایان رسید.

کجباف گفت: مصاف تیم های فیروزآباد و آتریسا تهران با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ به سود تیم تهران به پایان رسید؛ دیدار تیم های ریف اصفهان و هیات هندبال ملایر با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

وی افزود: تیم بهمن بهبهان در بازی اول خود ۲۵ بر ۲۱ از سد کردستان عبور کرد و در بازی دوم ۲۸ بر ۱۵ تیم آتریسا تهران را شکست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.