به گزارش ایرنا حجتالاسلام میر احمد رضا حاجتی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: در ۴۱ سال گذشته شاید تلخ ترین حادثه ایران، شهادت این سردار رشید اسلام بود که خود پارسال از شهادتش خبر داده بودند و مصادف شدن چهلم شهادت این شهید والامقام با روز ۲۲ بهمن بی شک اتفاقی نیست.

وی افزود: افرادی که شهید سلیمانی و شخصیت و آرمان های این شهید والامقام را می شناسند، بی شک بر اسرار نظام اسلامی واقف می شود که چرا سردار سلیمانی مورد هدف قرار گرفت و این نیاز به تفکر دارد. 

وی با بیان اینکه یک موسسه تحقیقاتی آمریکایی در گزارشی می‌نویسد ترور سردار سلیمانی با هیچ کدام از منافع آمریکا سازگار نبوده است گفت: دموکرات‌ها و جمهوری خواهان اگرچه باهم تفکرات متفاوتی دارند اما بر سر ترور سردار سلیمانی وجه مشترک داشتند.

وی ادامه داد: بی شک صهیونیست‌ها پشت پرده این ترور بود چرا که یکی از اهداف اصلی آنها این بود که بیتالمقدس را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی معرفی کنند و سردار سلیمانی را مانعی برای این اقدام شوم می دانستند.

حجت الاسلام حاجتی بیان کرد: شهید سلیمانی برای انقلاب اسلامی یک راهبردی منطقه ای و جهانی ترسیم کرده بود و واشنگتن پست او را قدرتمندترین مرد خاورمیانه معرفی کرده بود.

وی ادامه داد: با وجود سردار سلیمانی، تمامی نقشه های چندین ساله آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی در منطقه نقش بر آب شده است.

رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: در ۳۰ سال گذشته رسانه های غربی نوشتند که دکترین ولایت فقیه دکترین بدون مرز است و قدرتی ماورای دولت‌های ملی است و می تواند اعمال قدرت کند. 

وی با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی به سه ضلع قدرت علم ، سیاست و نظامی رسیده است و باید در اقتصاد تلاش کنیم افزود: ایران اکنون جزو ۱۰ کشور فناوری هستهای و چهارم فناوری، اول منطقه در منابع لیزر و یکی از هفت قدرت نظامی جهان است.

وی ادامه داد:کشور ما اگرچه مشکلاتی دارد اما سرپای خود ایستاده و قابل مقایسه با پیش از پیروزی انقلاب نیست؛ بی شک همانگونه که در قدرت دفاعی ، دستاوردهای نظامی و علمی به موفقیتهایی دست پیدا کردیم در زمینه اقتصاد نیز میتوانیم از شرایط سخت خارج شویم.

رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت:  انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی است و قاسم سلیمانی ها متولد شدند و دشمنان ما مقابل هوشیاری و بیداری مردم کاری از پیش نخواهند برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.