سردار مهدی فرجی شامگاه یکشنبه در آیین چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسن(ع) ملایر اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان چون به آخر خط رسیده بودند و احساس خطر می‌کردند، ترور سردار رشید اسلام را رقم زدند.

وی با بیان اینکه تشییع سردار سلیمانی بی‌نظیر بود و اثر خود را به خوبی گذاشت افزود: یمن، عراق، لبنان و جبهه مقاومت میراث گرانبهای سردار سلیمانی است که آمریکا هنوز متوجه آن نیست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی و پایگاه عین الاسد در عراق را تنها نمونه‌ای از قدرت ایران دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که ایران هنر استفاده از امکانات را به خوبی بلد است.

سردار فرجی قدرت موشکی ایران را نشات گرفته از قدرت مردمی دانست و گفت: ملت ایران هیچگاه در مقابل دشمنان سر خم نکرده است و امروز ما به این قدرت مردمی و حضور میلیونی در تشییع سردار سلیمانی احساس غرور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن توسط جوانان ایرانی رقم خورده و صد درصد دانش بومی است اظهار داشت: کاری که سردار حاجی‌زاده در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد انجام داد، جزء آرزوهای سردار سلیمانی بود و با این اقدام ابهت آمریکا فرو ریخت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: دشمنان بارها قصد ترور سردار حاجی‌زاده را داشتند، اما هرگز موفق نشدند.

سردار فرجی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم خون تازه‌ای در رگ‌ها جاری کرد گفت: امنیتی که در کشور حاکم است، باید قدرش را بدانیم.

وی قدرت رهبری، مکتب حسینی و مردم را از مولفه‌های قدرت ایران دانست که دشمن همواره در صدد ضربه زدن و یا از بین بردن آن است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین خواستار حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و بیان کرد: این حضور مردم در ۲ عرصه مهم کشور در خون حاج قاسم اثر مستقیم دارد.

سردار فرجی گفت: در هر رای که مردم به صندوق می‌اندازند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند، از خون سردار سلیمانی دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم امنیتی که با خون هر شهید به دست آورده‌ایم، دشمن به آن ضربه بزند و در صفوف پیوسته و منسجم ما وارد شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه شهید رسول حیدری، شهید حاج حسن تاجوک و مصطفی طالبی یک حاج قاسم هستند افزود: این شهدای والامقام کارهای بزرگی انجام دادند که ارزشمند است.

سردار فرجی با اشاره به کسب موفقیت‌های بزرگ و رونق در کشور گفت: وظیفه داریم از تمامی کسانی که به مردم خدمت کرده و برای توسعه کشور و منطقه تلاش می‌کنند، تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: به واسطه تلاش‌هایی که در این شهرستان صورت گرفته، هیچ کوتاهی در زمینه پیشرفت و توسعه ملایر دیده نمی‌شود و شهر پویا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.