به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری عصر پنجشنبه در یادواره «شهدای انقلاب اسلامی» در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه امام (ره) بدون تجهیزات نظامی و با تعداد نفرات کم قیام کردند زیرا اخلاص در عمل و ایمان و باور به وعده الهی داشتند، اظهار کرد: امام (ره) به هدف خود یعنی نابودی طاغوت و باطل ایمان داشتند و راه بسیاری را برای تحقق و تشکیل حکومت اسلامی پیمودند و در این راه لحظه‌ای ناامید نشدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استکبار جهانی اقدامات نابخردانه بسیاری در کشورهای مختلف مانند یمن، سوریه و عراق و لبنان انجام داد اما هر اقدامشان به‌نفع جبهه حق شد، گفت: استکبار جهانی می‌خواهد ملت و حکومت اسلامی ایران را منزوی نشان دهد و در این راه دست به هر اقدام شومی در دنیا زدند اما خودشان با هر اقدام رسوا شدند.

وی ادامه داد: تا به امروز کسی در دنیا جرأت شلیک گلوله‌ای به سمت آمریکایی‌ها را نداشت ولی انقلاب اسلامی و جبهه حق با سیلی که به آمریکایی‌ها زدند در واقع شکست‌پذیری آمریکا را به دنیا نشان دادند و این از برکات باورهای امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی زنده، فعال و دارای جریان و حیات است، تصریح کرد: ترامپ جنایتکار با طرح «معامله قرن» قصد نابودی ملت مظلوم فلسطین را دارد اما رهبر انقلاب فرمودند که طرح «معامله قرن» قبل از مرگ ترامپ نابود خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنده است و باید به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) متصل شود، افزود: بزودی پرچم اسلام به اذن پروردگار در دستان مبارک حضرت ولی‌عصر (عج) قرار می‌گیرد و تمام دنیا شاهد برقراری عدالت و نابودی ظالمان خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.