آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در چهارمین جلسه نهضت تهذیب که در حسینیه محمد رسول الله (ص) ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: انقلاب ما بساط ابرقدرت های جهان را در هم پیچید.

وی ادامه داد: همانگونه که امام (ره) وعده داده بود انقلاب اسلامی ما به دنیا صادر شد و امروز الگوی بسیاری از کشورها و ملت های آزادی خواه جهان است.

آیت الله حسینی شاهرودی، یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی را ثابت قدم ماندن امام راحل (ره) در راه آرمان و هدفش عنوان کرد و گفت: ایشان از سال ۱۳۴۱ که سنگ بنای انقلاب را بنا نهادند تا سال ۱۳۶۸ که به لقاالله پیوستند راه، هدف و برنامه اش یکی و آن هم مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مردمی عراق، سوریه، یمن و ... با الگوبرداری از انقلاب اسلامی در حال مبارزه با مستکبران هستند و این همان صدور انقلابی است که حضرت امام (ره) خیلی سال پیش وعده آن را داده بودند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حیات و شهادتش را موجب برکت دانست و گفت: ایشان در زمان زندگی عزتمندانه اش امنیت و اقتدار را برای ایران و کشورهای منطقه به ارمغان آورد و در زمان شهادتش نیز وحدت و همدلی را در کشورمان و حتی کل منطقه به طرز چشمگیری تقویت کرد.

نیروی انتظامی حافظ راستین انقلاب و حامی وفادار ولایت است
  
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه از نیروی انتظامی به عنوان حافظ راستین انقلاب و ولایت یاد کرد و گفت: پلیس در طول ۴۱ سال اخیر با جان و دل از دستاوردهای کم نظیر جمهوری اسلامی دفاع کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان تلاش بسیاری کردند تا به هر شکل ممکن به کشورمان ضربه وارد کرده و مردم را نسبت به آن بدبین کنند.

وی ادامه داد: در این میان هر از گاهی شاهد توطئه چینی دشمنان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در سطح جامعه بودیم اما نیروی مقتدر انتظامی و ماموران جان برکف پلیس مانند سدی محکم و استوار در برابر آن ایستادگی و اجازه ندادند نقشه دشمنان به نتیجه برسد.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: امروز پلیس به عنوان مظهر اقتدار و امنیت در جامعه شناخته می شود و محبوبیتی که این نیرو میان آحاد مختلف جامعه دارد بهترین گواه بر مردمی و شریف بودن کارکنان آن است.

وی در پایان با تجلیل از تلاش ها و زحمات شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای برقراری امنیت، ابراز امیدواری کرد همه ما در راه دفاع از اسلام و انقلاب ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.