حجت الاسلام اسماعیل اسدپور عصر جمعه در آیین تکریم از مادران و همسران شهید در شهرترکالکی گتوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی افزود: سپهبد سلیمانی‌ها، باکری‌ها و دقایقی‌ها همه این غیرت، همت، صلابت و شجاعت خود را مدیون شیر مادران و صبوری همسران خود هستند.

وی گفت: خانواده‌ها بویژه پدران و مادران شهدا گنجینه‌هایی گرانقدر و بی‌نظیر هستند و باید قدر وجود مقدس آنها را قدر بدانیم.

امام جمعه گتوند به ایام دهه فجر و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: سیاستمدار و مشاور رئیس جمهوری وقت آمریکا درخصوص شخصیت امام خمینی(ره) اظهار کرد این شخصیت غیرقابل تجزیه و تحلیل بوده و از تحلیل‌های سیاستمداران و سیاسیون جلوتر است زیرا کلامی می‌گوید که فرا زمینی است.

حجت الاسلام اسدپور گفت: امام خمینی(ره) در دشمنی خود هم نسبت به غرب، خلوص نیت داشت و کلام او به عقائد و اعتقادات وحیانی متصل بود.

وی با بیان اینکه تقوا و عرفان امام خمینی(ره) در کنار عمق تفکر سیاسی او، جهان مقابل را متحیرکرد، افزود: تحلیلگر سیاسی اسرائیلی می‌گوید امام خمینی(ره) شاگردی فکور به نام رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد که تا این رهبر هست انحرافی در خط امام و انقلاب ایران اسلامی اتفاق نمی‌افتد.

حجت الاسلام اسدپور با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی تضعیف ایران اسلامی را دنبال می‌کنند، گفت: دشمن حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند اما در مقابل ایران ناکام ماند.

وی افزود: ایران اسلامی ۱۷ نفر از اشخاصی که درشهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نقش داشتند را در آسمان افغانستان شکار و به درک واصل کرد.

امام جمعه گتوند ادامه داد: دشمنان ایران در لبنان، سوریه و عراق و در هر اقلیمی که ایران حضور دارد یک قدم عقب تر هستند.

وی گفت: دشمنان بعد از ترور حاج قاسم سلیمانی فهمیدند که مقام معظم رهبری محور مقاومت است و تا زمانی که سید علی هست ایران اسلامی به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش ایرنا، آیین تکریم از مادران و همسران شهدای شهر ترکالکی گتوند عصر جمعه با حضور امام جمعه، مسوولان محلی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در  فاطمیه این شهر برگزار شد.

مداحی، اجرای گروه سرود، اهدای لوح سپاس به خانواده‌ها، مادران و همسران شهدا و برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

در تقویم رسمی کشور، نوزدهم بهمن ماه سالروز وفات حضرت ام البنین(س) به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.