علیرضا رزم‌حسینی چهارشنبه شب در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه "روز نیروی هوایی" در مشهد افزود: همه سرباز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این برادر بزرگوار" یک مکتب تمام عیار بود."
وی که خود از دوستان قدیمی و نزدیک شهید سلیمانی است به ویژگیهای شخصیتی آن شهید والامقام اشاره و بیان کرد: شخصیت این سردار بزرگ جبهه مقاومت بگونه‌ای بود که همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان وی را دوست دارند و مهر آن شهید بزرگ به دل همه مستضعفان و مظلومان دنیا نشسته است. 
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افزون بر چهار دهه کفش مجاهدت از پای شهید سلیمانی خارج نشد. در بین فرماندهان عالیرتبه نظامی ایران و جهان مشابه چنین مجاهدی وجود ندارد که در دفاع مقدس حضور داشته باشد و بعد از جنگ هم به مجاهدتهای خود ادامه دهد. 
وی گفت: سردار شهید سلیمانی شخصیتی بود که تمام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شایستگی در ماموریتها انجام می‌داد.
رزم‌حسینی افزود: در فرهنگ شهید سلیمانی ریاکاری وجود نداشت. وی در عین صلابت نظامی اما بسیار با عاطفه بود. 
وی مسوولیت‌پذیری را از دیگر ویژگیهای برجسته شهید سلیمانی ذکر و بیان کرد: آن شهید بزرگوار اگر به کسی مسوولیتی می‌سپرد تا آخرین لحظه از وی حمایت می‌کرد.

۱۹ بهمن ۱۳۵۷ یعنی سه روز مانده به اعلام پیروزی نهایی انقلاب اسلامی، همافران نیروی هوایی ارتش با حضور در محضر امام خمینی(ره) و ادای احترام نظامی به رهبر کبیر انقلاب به موج خروشان انقلاب و مردم پیوستند.

تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به همین خاطر ۱۹ بهمن را به عنوان "روز نیروی هوایی" ثبت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.