حسین برون جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۷۳ اسب از استان‌های مختلف کشور ۱۸ بهمن ماه در ۶ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند. 

وی افزود: در کورس نخست این مسابقات که به مسافت یکهزار و ۲۵۰ متر بود اسب یارین رشید با چابکسواری ابوالفضل دهقان اول شد و اسب‌های ماهور البری و یوشیتا وکیلی با چابکسواری محمد و علیرضا سپهوند دوم و سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس دوم این رقابت‌ها که به مسافت یکهزار و ۲۵۰ متر بود اسب آگر مدائن با چابکسواری محمد سپهوند اول شد همچنین اسب‌های اسلحه آل شویرد و آرنیکا شریفی با چابکسواری علیرضا سپهوند و ابوالفضل دهقان دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در کورس سوم به مسافت یکهزار و ۲۵۰ متر اسب نشاب شریفی با چابکسواری صادق ناصری به مقام اول رسید همچنین اسب‌های گلستان حمامی و آذرخش با چابکسواری امان محمد قلرعطا و سمیر محمدی دوم و سوم شدند.

برون گفت: در کورس چهارم به مسافت یکهزار و ۴۰۰ متر اسب یکه ناز مدائن با چابکسواری محمد سپهوند اول شد همچنین اسب‌های ناز دختر مدائن و لینا بهزادی با چابکسواری هادی عزیزی و ابوالفضل دهقان عنوان اای دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در کورس پنجم مسابقات به مسافت یکهزار و ۴۰۰ متر اسب یاسان شاه با چابکسواری امان محمد قلرعطا به مقام اول رسید همچنین اسب‌های مختار مطلق و یاقوت میرزا با چابکسواری کامران قلرعطا و علیرضا سپهوند دوم و سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس ششم به مسافت یکهزار و ۴۰۰ متر اسب آترابان علیزاده با چابکسواری سمیر محمدی اول شد همچنین اسب‌های آلیشا بی تی اس و آشن تاف با چابکسواری علیرضا سپهوند و امان محمد قلرعطا دوم و سوم شدند.

این مسابقات در هشت هفته برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.