مسابقات این روز در هفت دور به مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور اول اسب های نژاد ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ باهم رقابت کردند که در نهایت اسب خرم سلطان سریعتر به خط پایان رسید و قهرمانی را از آن خود کرد و پس از او نیز اسب‌های بایداق کهری و زلیخا سیاه‌پوش به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ در دور دوم در دپار قرار گرفتند و در یک کورس بسیار دیدنی و مهیج، اسب مارکوس با اینکه عقب‌تر از دو اسب دیگر بود، در ۲۰۰ متر انتهایی توانست با پیشی گرفتن از دیگر اسب‌ها مقام اول را به خود اختصاص داد و اسب‌های عروس ناز و آل میدان هم در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در دور سوم و جایی که اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ وارد میدان شدند، اسب گلدن بیت در یک کورس نزدیک زودتر از دیگر رقبا از خط پایان گذشت و جایگاه نخست را به دست آورد و اسب‌های سی آر تو و فلوریا عزیزی به کسب مقام های دوم و سوم بسنده کردند.

در دور چهارم اسب‌های دوخون ۳ ساله کلاس maiden باهم به رقابت پرداختند که در آن اسب اینسپشن به محض گشوده شدن دپار با یک استارت دیدنی خود را از دیگر شرکت‌کنندگان جدا کرد و در پایان هم با فاصله زیاد، عنوان قهرمانی را قاطعانه کسب کرد؛ در این دور اسب تورال دوم شد و اسب جونیور هم عنوان سومی را از آن خود کرد.

دور پنجم به رقابت اسب‌های دوخون  ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ اختصاص داشت که در یک کورس بسیار نزدیک و گام به گام، اسب شیمبو در میان تشویق و هیاهو تماشاگران در یک آن از دیگر رقبا سبقت گرفت و با فاصله اندک از دیگر رقبای خود، اول شد و اسب‌های کوانتوم و رگنار هم مقام‌های بعدی را کسب کردند.

اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ برگزار کننده دور ششم مسابقه بودند که در نهایت اسب کی دو پس از پیچ دوم با افزودن به سرعت خود، رقبا را پشت سر گذاشت و قهرمانی را از آن خود کرد و اسب‌های بن تانیش و هلن روشن مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور پایانی روز نخست هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های تروبرد سه ساله کلاس Maiden وارد میدان شدند که اسب هج تایم به مقام اول دست یافت و اسب های ریو کازو و شایراد هم دوم و سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های برنده تعلق گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.