حسین برون شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۲ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند. 

وی افزود: در کورس اول این مسابقات که به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر بود اسب ایوان مدائن با چابکسواری محمد سپهوند اول شد همچنین اسبهای آبان عباس و امیر شادگان با چابکسواران ابوالفضل دهقان و سمیر محمدی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: در کورس دوم این پیکارها به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب آمازلس با چابکسواری محمد سپهوند اول شد همچنین اسب آدولف گوانجی با چابکسواری سعید بیرانوند و اسب القمر لویمی با چابکسواری علیرضا سپهوند دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در کورس سوم این پیکارها به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر اسب وقار عقیلی با چابکسواری علیرضا زینی اول شد همچنین اسب ماهان گودرزی با چابکسواری رضا طهماسبی دوم و اسب یاور رضایی با چابکسواری عماد ناصری عنوان سوم را کسب کرد.

برون افزود: در کورس چهارم مسابقات به مسافت یک هزار و ۷۵۰ متر اسب ناب شاپور خواست با چابکسواری علیرضا زینی عنوان نخست را کسب کرد همچنین اسب یاسان شاه با چابکسواری محمد سپهوند دوم و اسب یاقوت میرزا با چابکسواری علیرضا سپهوند سوم شدند.

وی گفت: در کورس پنجم که به مسافت یک هزار و ۷۵۰ متر برگزار شد اسب وسترن رشید با چابکسواری حاتم فرحانی اول شد، اسب نازپسر مدائن با چابکسواری ابوالفضل دهقان دوم و اسب ویگن بهروزی با چابکسواری محمد سپهوند سوم شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس ششم مسابقات به مسافت یک هزار و ۷۵۰ متر اسب ولاستین وترا ترسک با چابکسواری ابوالفضل دهقان به مقام اول رسید، همچنین اسبهای وشن تاف و ورگلاس هلاکو با چابکسواران هادی عزیزی و محمد سپهوند دوم و سوم شدند. این مسابقات در هشت هفته برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.