به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق کریمی کیا عصر امروز چهارشنبه در نهمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی و اجتماعی خوزستان اظهار کرد: بحث بسیار مهم در حوزه کنترل ویروس کرونا و تهدیدات آن برای کشور مدیریت افکار عمومی است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها و مسئولان نباید با اطلاع‌رسانی غلط کاری کنند که اذهان عمومی تشویش و نگرانی را به مردم تزریق کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با تأکید بر اطلاع‌رسانی تخصصی و انحصاری درباره کرونا ویروس از طریق شورای سلامت، افزود: تنها مرجع اعلام نظر و تصمیم‌گیری در زمینه ویروس کرونا شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان است.

کریمی کیا گفت: فرمانداران و رؤسای سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی باید از هرگونه اظهارنظر درباره کرونا ویروس پرهیز کنند و حق این کار را ندارند.

وی ادامه داد: شورای سلامت مرجع استانی اظهارنظر درباره کرونا ویروس است و به جز این شورا هیچ مقام استانی نمی‌تواند درباره کرونا ویروس اظهارنظر کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان کرد: تهدیدی که در بحث ویروس کرونا با آن مواجه هستیم یک فرصت است تا بهداشت فردی را دقیق‌تر آموزش دهیم و شهروندان به آن بیشتر توجه کنند.

کریمی کیا افزود: اقداماتی را که در زمینه پیشگیری از کرونا ویروس تقسیم‌بندی شد را به همه دستگاه‌ها ابلاغ می‌کنیم و دستگاه‌ها در این زمینه ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.