حجتالاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد روز سه‌شنبه با حضور در بین کارکنان گروه ۶۴ توپخانه و موشکی الحدید نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته در سختی‌های زیادی بوده، و دشمنان ملت ایران با استفاده از ابزارهای مختلف، قصد ضربه زدن به کشور را داشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران سعی داشته اند به طرق مختلف همچون تحریم‌، جنگ تحمیلی و یا تحریک اقوام و... برای کشور چالش ایجاد کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه تحریم‌های اعمال شده برای جمهوری اسلامی اگر درخصوص هرکدام از کشورهای اروپایی اعمال می‌شد، آنها نمی‌توانستند بیشتر از ۶ ماه تحمل کنند، گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن حتی جرات ندارد هیچگونه اقدامی ضد جمهوری اسلامی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، حضور ۲۵ میلیون ایرانی در آیین تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی را نماد اتحاد و همدلی در کشور بیان کرد و ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و به همین دلیل دشمن نسبت به این نهاد مردمی و مقتدر، دچار حساسیت شده است.

حجتالاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر مسیر تعدادی از همراهان انقلاب اسلامی از بهمن سال ۱۳۵۷ تاکنون اشاره‌کرد و گفت: باید توجه داشت که حرکت در صراط مستقیم کار سختی است و همواره با پستی و بلندی متعددی همراه است.

وی ادامه داد: حضور در این مسیر نیاز به عنایت و لطف الهی است و باید از خداوند متعال درخواست کرد تا در این مسیر ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.