غلامرضا شریعتی روز جمعه با حضور در مجتمع مذهبی امام حسین(ع) حوزه علمیه آیت الله کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شرکت ۶ هزار و ۲۰۰ نفر در این دوره از این آزمون، نشان دهنده جایگاه فعال استان در فعالیت‌های قرآنی است.

وی ادامه داد: این حجم از علاقمندی در بین جوانان خوزستانی، مسئولیت دستگاه‌های فرهنگی استان را بیشتر کرده و لازم است با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد، فعالیت‌های قرآنی همواره مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار بگیرد.

استاندار خوزستان همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو به حضور صلاح‌الدین سواری نوجوان ۱۶ ساله اوتیسمی حافظ کل قرآن در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تخصصی که در حوزه بیماری‌های ژنتیکی دارم، کاملا آگاه هستم که حفظ کامل قرآن توسط این نوجوان اهوازی به چه اندازه خاص و با اهمیت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد، از تداوم فعالیت‌های این نوجوان اهوازی حمایت کنیم.

وی همچنین از ساخت مراحل ساخت مدرسه استثنایی ویژه دانش آموزان اوتیسمی در اهواز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تکمیل این فضای آموزشی، به روند ادامه تحصیل این بخش از دانش آموزان استثنایی کمک شود.

هجدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از امروز  تا ۱۳ بهمن ماه در ۱۸ حوزه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.