معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتباط مطالب قرآنی با زندگی دانش‌آموزان، آموزش قرآن با ظرافت خاص و آموزش غیرمستقیم از جمله راهکارهایی است که می‌توان کودکان را با قرآن مانوس کرد.

زهرا پورملایی افزود: دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی توسط آموزگاران مربوطه در کنار سایر دروس ۲ روز در هفته به فراگیری قرآن خواهند پرداخت که این امر زمینه تعمق یادگیری این کلام الهی را در پایه‌های بالاتر فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: تدریس قرآن در پایه اول ابتدایی برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و معرفت به شیوه کلام قرآن،آموزش آداب گوش دادن و تفکر در آیات الهی از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت آشنایی کودکان با آموزه‌های قرآنی و کاربرد آن در زندگی افزود: هدف از برگزاری این جشن تقویت ایمان،تعمق ارزش‌های معنوی و آشنایی دانش‌آموزان با قرآن در کنار ایجاد خاطره شیرین از آغاز آموزش رسمی کلام الهی است.

وی انس با قرآن را یکی از راه‌های دستیابی به حیات طیبه ذکر کرد و اظهار داشت: دوران ابتدایی بهترین زمان برای انس دانش ‌آموزان با کلام الهی است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.