جمیل غریب عباسی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از افتخارآفرینان سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان استان گیلان در بقعه متبرکه خواهر امام رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه نفر از فرهنگیان  گیلان نیز در نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان رتبه کشوری را به دست آوردند.

وی با بیان این که سی و هفتین دوره مسابقه های کشوری قرآن کریم تابستان امسال با شرکت دانش آموزان راه یافته به این مرحله برگزار شد، افزود: یکصد و ۳۰ هزار دانش آموز از گیلان در مسابقه های قرآن، عترت و نماز مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که ۶۰ هزار نفر موفق به شرکت در مرحله شهرستانی شدند.

 معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به راهیابی سه هزار دانش آموز در مرحله استانی رقابت های قرآن، عترت و نماز خاطر نشان کرد: از این تعداد ۷۴ نفر به مرحله کشوری راه یافته که در نهایت ۱۶ نفر موفق به کسب مقام کشوری شدند.

وی برگزاری رقابت های قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی را یکی از برنامه ها در آموزش و پرورش عنوان و خاطر نشان کرد: این رقابت ها در سطح آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

در این همایش جمعی از دانش آموزان افتخارآفرین سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن، عترت و نماز دانش آموز و نهمین دوره مسابقه های فرهنگیان استان گیلان و حامیان برگزاری این مسابقه ها تجلیل شدند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.