یکی از بستگان مقتول روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: این حادثه ظهر روز ۳۰ دی در منطقه کمپلو اهواز رخ داده و  در جریان آن یک مرد ۴۸ ساله در منطقه محل سکونت خود با اسلحه هدف قرار گرفت.

وی افزود: ضاربان چهار نفر بودند و افرادی در محله شاهد ماجرا بوده‌اند، اما در این رابطه هنوز هیچکس دستگیر نشده است.

وی اضافه کرد: مقتول سرآشپز رستوران بوده و چهار فرزند داشته و پیکر وی روز پنجشنبه گذشته در زادگاه خود در روستای پیان ایذه به خاک سپرده شد.

وی درباره جزییات این حادثه توضیح داد: حدود ۲ سال پیش، پسر مقتول که حدود ۲۳ سال داشته با دوستان خود به مسافرت می‌رود اما پس از بازگشت، بر سر هزینه‌های سفر با یکدیگر درگیر می‌شوند؛ این درگیری منجر به مجروح شدن پای یکی از پسران جوان و در نهایت قطع پای او می‌شود.

وی ادامه داد: این مساله در دادگاه مطرح شده و پسر مقتول (به عنوان متهم قطع پای دوست خود به وسیله قمه) در دادگاه تبرئه می‌شود اما خانواده مجروح این رای را نمی‌پذیرند و از خانواده مقتول درخواست دیه می‌کنند که مقتول حاضر به پرداخت آن نمی‌شود؛ این مساله باعث می‌شود که مقتول و خانواده‌اش مورد تهدید قرار گیرند، تا اینکه در روز حادثه افرادی که او را از محل کار تعقیب کرده بودند، در نزدیکی محل سکونتش با اسلحه کلانشینکف ، او را به رگبار می‌بندند.

وی بیان کرد: در این حادثه ۲۱ تیر به مقتول شلیک می‌کنند که باعث فوت وی می‌شود.

بر اساس این گزارش، ویدیویی از حادثه کشته شدن این مرد در فضای مجازی منتشر شده است. با وجود پیگیری مکرر خبرنگار ایرنا، مسوولان نیروی انتظامی خوزستان، فرمانداری اهواز و اورژانس هیچکدام حاضر به پاسخگویی در این رابطه نشدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.