ابراهیم جوانمردی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوزستان قطب دریفت کشور است و در چند سال گذشته با نظر فدراسیون، میزبانی مرحله نهایی مسابقات کشوری این رشته که حکم انتخابی تیم ملی را دارد به خوزستان واگذار شده است.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های دریفت قهرمانی کشور در یازدهم بهمن ماه امسال در اهواز گفت: اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها را انجام داده و تلاش می‌کنیم خوزستان نیز با ورزشکارانی مقتدر در این مسابقات شرکت کند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان افزود: در این پیکارها بیش از ۱۵ استان و یکصد اتومبیلران حضور دارند و خوزستان با هفت ورزشکار در رقابت‌ها حاضر می‌شود که شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکو دارند.

وی با اشاره به اینکه اتومبیلرانی خوزستان هنوز تا رسیدن به شرایط ایدهآل فاصله داشته و باید ضعف‌های این رشته را کاهش دهیم گفت: درسال های اخیر به ویژه در رده سنی پایه اتومبیلرانان خوبی را برای خوزستان پرورش دادیم که بارها در مسابقات کشوری افتخارآفرینی کردند. اتومبیلرانی جزو رشته های پرهزینه است لذا اتومبیلرانان استان نیازمند حمایت هرچه بیشتر هستند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

جوانمردی با بیان اینکه اتومبیلرانان خوزستان در سال جاری تاکنون موفق به کسب بیش از ۵۰ نشان رنگارنگ کشوری شده‌اند افزود: خوشبختانه علاقه‌مندی به این رشته در استان رو به افزایش است و مسابقات استانی در کلاس‌های مختلف با حضور شمار زیادی از نوجوانان و جوانان مشتاق برگزار می شود که این موضوع برای ما بسیار حایز اهمیت است.

وی در خصوص توسعه این رشته در بین بانوان خوزستان گفت: اتومبیلرانی در بین بانوان خوزستان رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و امسال نیز بانوان مستعدی جذب این رشته شدند و هم اکنون حدود ۱۰۰ اتومبیلران خانم در رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.