سیدحسین مرعشیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرنگی کاران خوزستان در رقابتهای جام تختی همچون ادوار گذشته بسیار خوب ظاهر شدند و کشتیهای تاثیرگذاری گرفتند که در نهایت منجر به کسب چهار نشان طلا، چهار نقره و ۶ برنز شد. 

وی افزود: در این رقابت‌ها پویا ناصرپور، مهدی محسن‌نژاد، حسین اسدی و امین کاویانی‌نژاد به مدال طلا رسیدند همچنین ایمان محمدی، پویا دادمرز، حسین الیاسی و رامین طاهری مدال نقره کسب کردند همچنین محمد ناقوسی، محمد حسنوند، میلاد رضانژاد، امیرحسین خونساری، محمد شربی‌نیازی و امین میرزازاده نشان برنز رقابت‌های بین‌المللی و معتبر جام تختی را کسب کردند.

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: خوزستان با ۲۹ کشتی گیر در جام تختی بالاترین سهمیه را در بین استانهای کشور داشت که از این تعداد ۱۴ نفر موفق به کسب مدال شدند که نتیجه قابل قبولی است.تیم ایران با کسب ۳۹ نشان و ۲۵۰ امتیاز موفق به قهرمانی در این پیکارها شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون نگاه مثبتی به کشتی خوزستان دارد گفت: کشتی گیران استان در سال جاری بیش از یکصد مدال رنگارنگ در رقابتهای داخلی و خارجی کسب کردند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشتیم به همین دلیل انتظار داریم که بیش از پیش از کشتی خوزستان حمایت شود.

مرعشیان با بیان اینکه اولویت هیات کشتی استان در چند سال اخیر توجه و رسیدگی به رده‌های پایه است گفت: از ابتدای امسال تاکنون درحد توان خود به هیات های شهرستانی کمک کردیم و سعی کردیم به رده‌های سنی پایه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.