وحید خسروی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه 34 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند، افزود: 31 تیم استانی، یک تیم از کیش، یک تیم از منطقه آزاد الوند و یک تیم از توابع تهران با 350 ورزشکار به این مسابقات اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: مسابقات مشت زنی رده جوانان کشور با هدف انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی برگزار می شود که مطمئنا از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

خسروی گفت: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات هم اکنون در حال برگزاری است و فینال آن نیز در روزهای هشتم و نهم برگزار می شود.

خسروی در ادامه رییس ستاد برگزاری مسابقات مشت زنی جوانان کشور را فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این مسابقات به دلیل اینکه در حوزه این شهرستان برگزار می شود بنابراین بالاترین مقام اجرایی آن رییس ستاد برگزاری مسابقات خواهد بود، اگر به اسم استان کرمانشاه برگزار می شد طبیعتا رییس ستاد برگزار کننده استاندار بود.

وی در پایان با بیان اینکه کرمانشاه همواره یکی از قطب های مشت زنی کشور است، اظهار داشت: به دلیل ارتقا بالای مسابقات مشت زنی در کشور قهرمانی هیچ تیمی از قبل قابل پیش بینی نیست.

3209/8066 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.