رییس هیات دومیدانى استان قم از کسب 6 مدال رنگارنگ  توسط دومیدانى کاران استان قم و کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانى جوانان پسر کشور خبرداد.

على رضایى در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم عنوان کرد: اولین مدال کاروان دومیدانى استان قم را علی سلامتیان کسب کرد؛ سلامتیان در ماده ۱۱۰ متر با مانع با زمان١٤ ثانیه و ٢٧ صدم ثانیه و بالاتر از نمایندگان تهران و زنجان قهرمان شد و مدال طلا را کسب کرد؛ سلامتیان چند هفته قبل در مرحله اول لیگ طلایی هم قهرمان شده بود و حالا ۶۶ صدم ثانیه عملکردش را نسبت به لیگ طلایی بهبود بخشید.

وى افزود: در ادامه رقابت های دومیدانی قهرمانی پسران کشور در خرم آباد در ماده پرش با نیزه سید علی حسینی با پرشی به میزان ۴ متر قهرمان شد و طلا گرفت، علی محمد زابلی هم با ۳ متر و ۸۰ سانتی متر دوم شد تا در این ماده قمی ها دو مدال کسب کنند؛ تیم ۴ در ۱۰۰ متر رله امدادی قم هم در این مسابقات قهرمان شد.

رضایى ادامه داد: در ماده۴۰۰ متر با مانع امیر مقدمی از قم مدال برنز گرفت؛ همچنین در آخرین روز مسابقات در ماده پرتاب وزنه  محمدتقی مهرعلی از تیم شهاب دانش قم با عملکرد 15 متر صاحب نشان برنز شد.

وی گفت: در پایان تیم شهاب دانش قم که نماینده استان در رقایت‌های دومیدانی قهرمانی جوانان کشور بود، با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و دو برنز در مجموع ٦مدال؛ نایب قهرمان مسابقات شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.