به گزارش ایرنا توقف ماشین‌آلات سنگین در جای جای شهر گتوند همواره محل اعتراض شهروندان بود تا درنهایت با همت شهرداری و شورای شهر گتوند و همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی تیرماه امسال نخستین توقفگاه ماشین‌آلات سنگین در ورودی این شهر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از این توقفگاه پایان ماجرا نبود و با گذشت بیش از ۶ ماه همچنان اعتراض شهروندان به سایه سنگین کامیون‌ها در سطح شهر ادامه داد.  

رئیس پلیس راهور شهرستان گتوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار پارک ماشین‌آلات و دستگاه‌های سنگین در توقفگاه شد و اظهارداشت: متاسفانه برخی رانندگان علاقه‌ای به این کار ندارند و کامیون‌ها را در نزدیک‌ترین مکان به منزل خود پارک می‌کنند.

سروان مهدی طیبی اطلاع‌رسانی، تذکر و اعمال قانون رانندگان برای خودداری از پارک ماشین‌آلات سنگین در سطح شهر را از اقدامات بی‌نتیجه‌ای دانست که تاکنون انجام شده‌اند.

وی گفت: با تلاش و پیگیری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، فرماندهی انتظامی و پلیس راهور توقفگاه مناسبی برای پارک کامیون‌ها و ماشین‌آلات سنگین احداث شده ولی رانندگان همکاری لازم را در این خصوص با پلیس راهور ندارند.

رئیس پلیس راهور شهرستان گتوند با بیان اینکه پارک ماشین‌آلات سنگین در معابر و خیابان‌های شهر مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است، افزود: انتظار می‌رود رانندگان برای رفاه خود و شهروندان و جلوگیری از سرقت تجهیزات و قطعات، کامیون‌ها و ماشین‌آلات سنگین را در توقفگاه ورودی شهر پارک کنند.

وی ادامه داد: تعمیرگاه‌هایی در این توقفگاه راه اندازی شده و قرار است واحدهای تعمیرگاهی و فروشگاه‌های قطعات و لوازم یدکی ماشین‌آلات در آینده در آن راه‌اندازی شود.

به گزارش ایرنا، نخستین توقفگاه ماشین‌آلات سنگین با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر گتوند و همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث و تیرماه امسال بهره‌برداری شد.

 عبدالرضا احسانی‌نیا فرماندار گتوند در آیین افتتاح این توقفگاه با بیان اینکه تردد و پارک کردن ماشین‌آلات سنگین در شهر باعث گله‌مندی مردم شده بود، گفت: خیابان‌ها و معابر عمومی شهر به پارکینگ انواع تریلی، تانکرهای سوخت و باری، کمپرسی‌ها و دیگر ماشین‌آلات سنگین عمرانی تبدیل شده بود که شهروندان خواستار رفع این معضل شدند.

این توقفگاه در زمینی به مساحت ۲ هکتار با ظرفیت بیش از ۴۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راه اندازی شده و فضای لازم برای راه‌اندازی آپاراتی، مکانیکی، کارواش، فروشگاه لوازم یدکی و تاکسی سرویس نیز در آن فراهم است.

شهرستان گتوند در شمال شهرستان شوشتر واقع شده است و طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، تعداد ۶۵ هزار و ۴۶۸ نفر جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.