به گزارش ایرنا سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه با اشاره به تحریم خود از سوی آمریکا در محل فرماندهی سپاه ولیعصر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا ۴۰ سال است که دست به چنین اقدامات ابلهانه ای می زند اما این غلط ها مانند گذشته روز به روز باعث مقاوم تر شدن ملت ایران می شود.

وی افزود: توطئه‌های آمریکا و همچنین یاوه گویی‌های ترامپ روز یه روز باعث اقتدار نیروهای مسلح و استواری رهبر معظم انقلاب شده و همواره ایشان پاسخ‌های دندان شکنی را به دشمنان می‌دهند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در حال حاضر مردم، نیروهای مسلح و دولت همگی یکدست و یکصدا مقابل توطئه‌های آمریکا ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: اقدامات اخیر آمریکا نشان از ضعف این کشور و مزدوران فریب خورده دارد؛ آن ها دیگر هیچ نقطه امیدی به مردم ندارند چرا که حضور میلیونی مردم خوزستان در آیین تشییع پیکر سپهبد شهید شهید قاسم سلیمانی مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در سراسر کشور آمریکا را برافروخته کرد در حالی که آنها امید داشتند که پس از جریانات عراق و لبنان، اغتشاشات و ناامنی‌ها را از خوزستان آغاز کرده و به سراسر کشور بکشانند.

وی افزود: توطئه‌های آمریکا باعث می شود ما بیشتر به حقانیت خود پی ببریم و نیروهای بسیجی و پاسدار در کنار نیروهای مسلح و دولت تا آخرین قطره خون زیر پرچم ولایت محکم و استوار ایستاده‌اند و قدمی عقب نشینی نخواهند کرد.

روز جمعه برایان هوک یکی از مقامات آمریکایی از تحریم سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور توسط واشنگتن خبر داد که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

به گفته این مقامات آمریکایی این تحریم به دلیل نقض حقوق بشر در شهرستان ماهشهر در جریان اعتراضات مردم نسبت به افزایش نرخ بنزین صورت گرفته است .

به دنبال اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر تعدادی از عناصر آشوبگر با تیراندازی به سمت نیروهای انتظامی و امنیتی تعدادی از مردم و این نیروها را مجروح کرده یا به شهادت رساندند که عوامل اصلی این آشوب ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.