به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبادان سید زین العابدین موسوی شنبه شب بیان کرد:برای رفاه حال همشهریان عزادار که تمایل به شرکت در آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارند، تعداد پنج دستگاه اتوبوس و چهار دستگاه مینی‌بوس فراهم شد.

وی افزود: بر این اساس برای آمدوشد مردم آبادان به شهرستان اهواز در صبح روز یکشنبه، محل سوار شدن شهروندان روبه‌روی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان تعیین شده و شهروندان می‌توانند ساعت پنج صبح در این محل حضور یابند.

به گزارش ایرنا یک دستگاه مینی‌بوس نیز برای اعزام شهروندان شهر مرزی اروندکنار در نظر گرفته شده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت به همراه چند همرزم خود، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام جنایتکارانه آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.