گودرز ترکی زاده فرماندار لالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به درخواست‌ زیاد مردمی مبنی بر حضور در آیین تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در اهواز،  مدارس، ادارات و دانشگاه این شهرستان روز یکشنبه تعطیل است.

وی افزود : این تعطیلی شامل بانک ها و مراکز امدادی و درمانی نمی شود.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا نیز در این باره به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ادارات این شهرستان روز یکشنبه تعطیل است گفت: مدارس این شهرستان تنها در نوبت صبح تعطیل است و دانشگاه این شهرستان به خاطر امتحانات سراسری تعطیل نیست.

قرار است ساعت هشت صبح یکشنبه ۱۵ دی، آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی در کشور، از شهرستان اهواز آغاز شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانیبه همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و جمعی از رزمندگان مقاومت، پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز را در ایران عزای عمومی اعلام کردند. وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.