حسین پنبه دانه پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : با توجه به تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان و شور و شوق مردم برای وداع با این چهره محبوب و مردمی برای وداع با این شهید بزرگوار در مرکز استان، ، همه ادارات ، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و مدارس این شهرستان یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل هستند .

وی افزود : این تعطیلی شامل بانک ها ، مراکز امدادی و درمانی نمی شود .

 تشییع پیکر شهدای مقاومت فردا از ساعت هشت صبح در شهرستان اهواز از میدان مولوی به سمت چهارراه سلمان فارسی(نادری) برگزار می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و چند نفر دیگر از همرزمانشان، پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در ایران سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی  آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.