سید مجید حسینی نژاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به موجب درخواست مکرر مردم این شهرستان برای شرکت در این آیین باشکوه ،کلیه دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزش عالی روز یکشنبه در رامشیر تعطیل هستند، بیان کرد: مردم شهرستان رامشیر همچون دیگر آحاد ملت، اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند نفر دیگر از فرماندهان جبهه مقاومت را در عراق به شدت محکوم می‌کنند.

وی افزود: این محبوب ترین فرمانده عرصه نبرد باظلمت و جهل و کینه توزی به همراه سایر مجاهدان فی سبیل اله، سال‌ها با آرزوی شهادت زندگی می‌کردند و تاریخ این سرزمین نام آورانی چون سردار قاسم سلیمانی را بر تارک تاریخ خود ماندگار ساخته است.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان فردا یکشنبه خوزستان نخستین میزبان پیکر پاک و مطهر سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کشور خواهد بود.

آیین تشییع پیکر شهدای مقاومت فردا از ساعت هشت صبح در اهواز از میدان مولوی به سمت چهارراه سلمان فارسی(نادری) این شهر برگزار می‌شود.

شهید قاسم سلیمانی فرماندار شجاع و جسور لشکر۴۱ ثاراله کرمان در دوران هشت دفاع مقدس، با حضور موثر درخطوط مقدم جهاد و مبارزه با مزدوران بعثی عراق، نقش مهمی در پیروزی های رزمندگان اسلام داشت.

شهید حاج قاسم سلیمانی همچنین در جریان سیلاب فروردین امسال خوزستان، خاضعانه و خالصانه در کنار مردم آسیب دیده قرار گرفت و منشاء خدمات ارزنده و ماندگاری شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و چند همرزم دیگر آنها،  پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه کشورمان هم نیز با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده در این وزارت خانه تشکیل داد. همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.