به گزارش ایرنا مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در پیام خود ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی همچون سردار قاسم سلیمانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات، به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

وی گفت: شهادت مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ حق علیه باطل، سردار سرافراز سپاه اسلام، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان سپاه قدس را به محضر حضرت ولی عصر(ع) ،مقام معظم رهبری و تمام مسلمانان جهان اسلام تسلیت عرض می‌ کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان نیز در پیامی ضمن تسلیت این شهادت سرخ اعلام کرد: شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران و خانواده محترم این شهید تبریک و تسلیت می گوییم. شهید سلیمانی نمونه بارز و ارزشمندی برای جوانان، ورزشکاران و عاشقان نظام مقدس اسلامی بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خوزستان نیز در پیام خود شهادت سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: شهید سلیمانی نمونه بارز و ارزشمندی برای جوانان، ورزشکاران و عاشقان نظام مقدس اسلامی بود.

پیام رییس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان به همین مناسبت حاکی است: سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها، یادگار دوران دفاع مقدّس، فرمانده دوست داشتنی، ذوالفقار ولایت،  فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش «عشق به خدا، ولایت و ملت بزرگ ایران »بود چنانکه همچون مولایش حضرت علی (ع) تمام وجودش را وقف اسلام و مسلمین کرد و به عنوان مدافع وطن از هیچ کوششی دریغ نکرد.

دشمنان ایران عزیز بدانند که تمام ایرانیان سردار سلیمانی‌هایی هستند که در میدان رزم همواره پوزه نجس دشمنان را به خاک پشیمانی مالیده اند و کمر دشمن ناجوانمرد را بارها و بارها شکسته اند، شهد شیرین شهادت گوارای وجودت سردار  دوست داشتنی و ماندگار ایرانی و چه خوب در این روز که متعلق است به حضرت ولیعصر (عج) به آرزوی دیرینه ات رسیدی و به  یاران شهیدت پیوستی، اما بدان ملت بزرگ ایران انتقام سختی  خواهند گرفت.

رییس هیات ورزش کبدی استان خوزستان در پی شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزود: بار دیگردولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی داغدار کرد. سردار سلیمانی نمونه ارزشمند وبزرگ برای ایران اسلامی و قهرمانی از یاوران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزش های امام و نظام مقدس اسلام جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد .

رییس هیات فوتبال خوزستان به مناسبت شهادت کرار ایران اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: خبر عروج ملکوتی سردار سرافراز اسلام مالک اشتر زمان سپهدار بزرگ وسترگ جهان اسلام،فرمانده ارشد جنگهای چریکی،زاهد شب زنده دار، مردم دوست و محروم نواز همان که دشمنان،از نام و آوازه او لرزه بر اندامشان می افتاد و عزت و افتخار مسلمین بود،نام ایران را بر بام جهان نشاند و داعشیان را به زباله دان تاریخ فرستاد، بسیار تلخ بود.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها وشجاعت‌های این سردار و ژنرال خستگی ناپذیر ولایت مدار چون دری درخشان بر تاریخ حماسه ساز ایران اسلامی می‌درخشد گفت: شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی را با سینه ای مالامال از غم واندوه به،مقام  عظمای ولایت،ملت شریف ایران، جامعه ورزش ، اهالی فوتبال ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه دوست داران سردار دل‌ها به ویژه خانواده، همسر، فرزندان و بازماندگانش تسلیت عرض می نمایم .

رییس هیات ورزش های همگانی اهواز نیز ضمن تسلیت این اندوه ملی گفت: یاد این انسان جان برکف که سال ها در عرصه های مختلف دفاع از مظلومین خاورمیانه و جهان، پیش قدم بوده و همیشه پیروزی های بزرگ را رقم می زده، در ذهن و دل مردان و زنان آزاده، ماندگار خواهد ماند.

رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان نیز شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمری با مجاهدت و ایثار، تمام دقایقش مصروف مبارزه با تجاوز، بی‌عدالتی و تروریسم شده بود، خود به دست آلوده تروریست‌های بین‌المللی به شهادت رسید.

وی ضمن تسلیت از دست دادن سردار رشید اسلام به همه ظلم ستیزان و سربازان جبهه حق، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزّز آن شهید گفت: استمرار راه باعزتش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

رییس هیات هاکی خوزستان به مناسبت شهادت سردار خوبی ها ، سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها ، مجاهد فی سبیل الله و قهرمان جاودانه ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمد . سردار شجاع و دلاوری که ملت ایران یاد و نام او را همواره زنده و راهش را ادامه خواهد داد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، سردار قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر ( عج ) رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت می گوید.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.