سردار سرلشکر حسین سلامی پنج‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز بیان کرد:  امروز جنگ دشمن علیه ما صرفا به کلمات و اصوات محدود شده است اما این دشمن قدرت عمل کردن به آن را ندارد.
سردار سلامی یادآور شد: درحال حاضر بخش بزرگی از جنگ علیه ما اقتصادی است، دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است اما دشمن در این جنگ اقتصادی ناکام است.
وی گفت: سعادت ما در گرو اتحاد، اسلام و تبعیت از رهبری است، هرچه دشمن بر طبل عملیات روانی می کوبد در این خصوص به پیروزی نمی رسد زیرا مردم ما بیش از هر کشور و ملت دیگری دشمن را می شناسند و هرگز اسیر گمراه‌سازی های آنان نمی شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ظرفیت های ناتمامی در این کشور وجود دارد و از این رو بسیار قدرتمند هستیم باید اراده کنیم و این ظرفیت ها را به میدان بیاوریم.
سردار سلامی اظهار داشت: ما باید به صورت شبانه روز کار کنیم زیرا مردم به ما مسئولان دل بسته‌اند و هیچکس جزء خود ما نمی تواند سبب پیشرفت شود اگر کس دیگری نیز واسطه شود هدفی غیر از فقر، آشوب و آوارگی ندارند.
وی افزود: تا چند دهه گزارش پخش شده از صدا و سیما درخصوص پیشرفت های علمی سایر کشورها بود اما امروز بیشتر پیشرفت های منتشر شده مربوط به ایران است، باوجود قرار داشتن در شرایط تحریم هر روز از پروژه های بزرگ رونمایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: سرزمین خوزستان هشت سال در مقابل دشمنان در جنگ تحمیلی ایستادگی کرد اکنون آرمان، باور، آرزو و هدف ما آبادانی این استان است و برای تحقق هدف و آرمان خود، طراحی لازم را می کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به لزوم همدلی درکشور یادآور شد: باید جبهه رفع محرومیت و فقر را تشکیل دهیم، فقر باید به صورت کلی از بین برود نه آنکه کاهش یابد.
وی ادامه داد: خوزستان قلب ایران است، مردم ایران همه برای خوزستان یک تقدس، حرمت و جایگاه برجسته ای قائل هستند زیرا هنوز پیکرهای بسیاری از جوانان این مرز و بوم زیر خاک خوزستان مخفی است.
سردار سلامی گفت: سپاه پاسداران در این سرزمین شهدای بسیاری تقدیم کرده است تا مردم این سرزمین مانند نخلهایش استوار بمانند، تصویر ما از خوزستان یک نگین زیبا و سرسبز بر حلقه انگشتری ایران بزرگ است.
وی اظهار داشت: خوزستان سرزمین ایستادگی در مقابل جنگ های بزرگ است، از یکسو سند زنده غیرت ملت ایران و از سوی دیگر سند کینه و توطئه شوم دسمنان است. دشمنان ما همیشه خواب های آشفته برای کشور به ویژه این استان می بینند اما دیده ایم هر حادثه ای که برای خوزستان ایجاد می شود همه مردم کشور خوزستانی می شوند.
سردار سلامی بیان کرد: مساله صرفا رودخانه ها و یا نفت این استان نیست بلکه موضوع هویت یک ملت و حقیقت اسلام است، همه ما یکی هستیم و مرزهای جغرافیایی ما را از هم جدا نمی کند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری درخصوص حل مشکلات کوت عبدالله تاکید داشتند و امروز نیز من به اذن و خواست ایشان آمده‌ام، دغدغه ایشان عزت، آسایش و آرامش این ملت است.
ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح میدان دانشگاه جزء مصوبات طرح جامع شورای ترافیک اهواز است.براساس طرح این تقاطع ، در میدان دانشگاه، یک روگذر و دو چپ‌گرد احداث می‌شود که تکمیل کننده رینگهای پل پنجم خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.