به گزارش ایرنا، سردار مهدی فرجی شامگاه یکشنبه در آیین پایانی المپیاد فرهنگی ورزشی محلات همدان که به نام شهید شمسی پور مزین شده بود، اظهار داشت: این سردار شهید انسان معمولی نبود و34 سال در مجموعه سپاه فعالیت عملیاتی و انقلابی داشت.
وی اضافه کرد: وی هشت سال در جنگ تحمیلی حضور فعالانه داشت و از همرزمان شهید چیت سازیان بود و حتی پس از جنگ به تفحص پرداخت و بارها تا مرز شهادت هم پیش رفت.
فرجی با اشاره به فعالیت موثر شهید شمسی پور در ورزش بیان کرد: مردم سوریه از وی به نیکی یاد می کنند و 70 روز حضور در سوریه ، با وجود شرایط سخت جنگ تیم فوتسال تشکیل داد.
وی خاطرنشان کرد: آخرین حضور این سردار شهید انجام عملیات تفحص شهدا در منطقه کانی مانگا بود و در نهایت در این منطقه به درجه شهادت نایل آمد.
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به حضور موفق شهید شمسی پور در عملیات های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: این شهید بزرگوار با مشارکت موثر در آزادسازی شهرها، خدمت شایانی به مردم کشورهای سوریه و عراق داشته است.
گفتنی است سردار شهید علیرضا شمسی پور سیزدهم اردیبهشت ماه سال 1395 در حین عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات پنجوین عراق در پی انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد.

** بازیکنان فوتبال محلات جذب شوند
رییس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: باید زمینه استعدادیابی در فوتبال محلات انجام شود و شاهد حضور نخبه ها در تیم های حرفه ای استان باشیم.
کامران گردان افزود: نباید از شهرهای دیگر بازیکن برای تیم های فوتبال همدان آورده شود چرا که محلات سرشار از بازیکنان مستعد و نخبه بوده که می توانند در ترکیب تیم های فوتبال استان در لیگ های کشوری قرار بگیرند.
وی بیان کرد: شهردار همدان نیز در راس هیات فوتبال استان همدان قرار دارد و می تواند به این خواسته کمک کند.
گردان با تاکید بر لزوم وفاق و همدلی در برگزاری ورزش محلات گفت: نشاط اجتماعی با توسعه ورزش محلات شکل می گیرد و از تمامی مسئولان اجرایی می خواهیم در این زمینه مشارکت داشته باشند.
وی افزود: شورای اسلامی شهر همدان نیز همه جانبه در مسیر حمایت از ورزش محلات قرار دارد هر چند حضور حامیان مالی نیز به پویایی آن کمک شایانی می کند.
گردان یادآور شد: هم اکنون جمعیتی بیش از چهارهزار نفری را در ورزش محلات همدان شاهد هستیم که بانوان نیز نقش آفرین هستند و امسال باید به شکل گسترده تر برگزار شود.
وی با اشاره به دلیل تاخیر در برگزاری آیین تجلیل از برترین های محلات گفت: وقوع سیل باعث شد تا این مراسم با تاخیر انجام شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.