نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران نیرویی قدرتمند و با صلابت است.

عین اله شریف، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه راهپیمایی مردم ولایتمدار منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در حمایت از سپاه دلاور،مشت محکمی بر یاوه گویی های آمریکای جنایتکار بود، افزود: سپاه تشکلی نظامی و رسمی است که وظیفه حفاظت و حمایت از دستاوردها و ارزشهای انقلاب والای اسلامی را دارد در حالی که ورود در تمامی عرصه ها نشان از قدرت و صلابت آن دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم همواره در کنار نیروهای حفاظتی، اطلاعاتی و انتظامی هستند، تصریح کرد: یقیناً این حافظان ناموس مردم و حریم کشور نیز در جهت تحقق مطالبات به حق مردم کمر همت بسته و همواره در جهت برآورده کردن آنها تلاش می کند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی  نگرش و تفکر سپاه پاسداران ،را ریشه در عقیده و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام یاد کرد و افزود: مردم نیز همانند حافظین این کیان و میهن با داشتن روحیه شهادت طلبی از ارزشهای والای اسلام و نظام دفاع می کند.

وی با اشاره به  اهداف آمریکا و استکبار جهانی در اقدامات اخیر آنها علیه نظام ایران و سپاه  تصریح کرد: هدف استکبار جهانی با به بوجود آوردن گروهک پلید داعش و حمایت از آن به جان هم انداختن مسلمانان و کشتار آنان بدون دخالت مستقیم است.

شریف پور افزود: همان سپاهی که آمریکا با گستاخی تمام آن را در لیست تروریستها قرار داده است، با نابودی داعش در کشورهای سوریه و عراق توانست اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را در این دنیا به نمایش بگذارد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.