به گزارش روز یکشنبه ایرنا، از مجموع این تفاهم‌نامه‌ها، چهار تفاهمنامه همکاری در زمینه تعمیرات اساسی و بومی سازی تاسیسات و تجهیزات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به امضا رسید که ۲ تفاهم‌نامه آن میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با هدف اخذ تعمیراتی با شرکت‌های پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی مارون امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه‌ها مشارکت شرکت‌های پتروشیمی در انجام تعمیرات اساسی تاسیسات گاز و گازمایع مناطق نفتخیز جنوب به منظور استمرار و افزایش خوراک واحدهای پتروشیمی است.

همچنین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ۲ تفاهم نامه همکاری دیگر با جهاد دانشگاهی در زمینه تدوین دانش فنی کنترل دور و بومی سازی پودر میکروبی و باکتری‌های نفت خوار امضا کرد.

رونمایی از چهار کتاب تخصصی

در سومین روز نمایشگاه نفت و حفاری خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از چهار کتاب تخصصی مرتبط با صنعت نفت در غرفه شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

این کتاب ها از سوی کارشناسان مناطق نفتخیز جنوب تالیف و ترجمه شدند.

کتاب "لایه آزمایی" تالیف عبدالکریم بساک،  کتاب" کنترل فوران در چاه های نفت و گاز" ترجمه رضا سلطانی و فرهاد قربانی،  کتاب "مهندسی و عملیات حفاری چاه‌ها" تالیف عزیزاله سرشوق، جلال نشاط قوجن و پژمان کیوان، و کتاب "چینه شناسی زاگرس" به تالیف حسن امیری بختیار و محمدرضا نورانی نژاد کتاب هایی بود که در این نمایشگاه رونمایی شد.

امضای تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی بین ملی حفاری و جهاددانشگاهی

همچنین در حاشیه سومین روز از نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و هفدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت حفاری خوزستان یک تفاهم‌نامه در قالب همکاری‌های علمی و پژوهشی بین شرکت ملی حفاری ایران و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان

امضا شد.موضوع این تفاهم نامه رفع نیازهای موجود در صنایع کشور به‌ویژه صنعت حفاری است.

یازدهمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۲ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.